
Adrian Stępniak urodził się 14 marca 1994 roku. Przez całe życie związany z Wodzisławiem
WYKSZTAŁCENIE
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych nr 3 im. rtm. Witolda Pileckiego, profil budownictwo.
DZIAŁALNOŚĆ ZAWODOWA
Obecnie pracownik działu kadr w międzynarodowym przedsiębiorstwie transportowym. Po pracy podążą za najnowszymi trendami w biznesie rozwijając sieć sklepów internetowych w branży wellness.
DZIAŁALNOŚĆ NGO I HOBBY
Były koszykarz MKS Odra Wodzisław Śląski. Współzałożyciel Stowarzyszenia Wodzisław 2.0 obecnie pełni funkcję skarbnika.
Miłośnik podróży i książek. Ostatnią podróż odbył do azji południowo-wschodniej.
Ulubieni pisarze: Mario Puzo, Dale Carnegie i John Maxwell.
PROGRAM DLA WODZISŁAWIA
Jako radny przede wszystkim będę chciał wykorzystać potencjał naszego miasta, aby było atrakcyjne dla inwestorów jak i dla Nas – Mieszkańców
Chciałbym aby każdy był dumny z tego, że mieszka w Wodzisławiu.
Uważam, że niewystarczająco korzystamy z bliskości z czeską granicą. Zarówno pod kątem inwestorów jak i turystów zza południowej granicy. Dlatego będę działał w celu stworzenia specjalnej komórki zajmującej się dopasowaniem Wodzisławia pod czeskich inwestorów jak i turystów- tłumacz języka czeskiego w urzędzie oraz postawienie tablic w języku czeskim w popularnych miejscach np. Rodzinny Park Rozrywki.
Kolejnym etapem jest stworzenie z Wodzisławia miasta korzystnego dla przedsiębiorców. Inwestor to partner a nie petent w urzędzie. Miasto powinno wyciągnąć pomocną dłoń w stronę inwestorów poprzez obniżenie podatków i wsparcie w procesach administracyjnych. Obniżenie podatku od nieruchomości z stawek najwyższych w regionie, pozwoli drobnym lokalnym przedsiębiorcom na utrzymanie się na rynku w walce z dużymi sieciami. Wzrost inwestycji w mieście da potrzebne miejsca pracy oraz wpływy do budżetu.
Róbmy biznes ze sobą, nie na sobie.
W odpowiedzi na głosy mieszkańców będę zabiegał o:
- zwiększenie ilości ławek by starsi mieszkańcy mieli gdzie odpoczywać podczas spacerów czy dojścia do urzędów lub poczty.
- – postawienie miejskich toalet w najczęściej uczęszczanych miejscach. – naprawienie osiedlowych dróg i chodników w sposób trwały a nie tylko „pod wybory”.
- – zwiększenie imprez masowych takich jak koncerty, festiwale czy targi tematyczne poprzez aktywne wsparcie organizatorów.